.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی، مقاومت سرور‌های اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورد و در این سرورها نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود داشت. کشف سرور حاوی نام جاسوس‌های اسرائیل در ایران
ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی، مقاومت سرور‌های اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورد و در این سرورها نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود داشت.(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد. از آزادی تا اسارت؛ حکایت نقشه‌ای «منافقانه» که نقش بر آب شد
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.(ادامه)
دیدار رمضانی امسال شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در کنار متنِ شاعرانه و روح افزایش، حاشیه‌ای جانکاه داشت. حضور شاعره‌ای مشکوک در بیت رهبری/ تیم حفاظت رهبر انقلاب صدقه بدهد!
دیدار رمضانی امسال شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در کنار متنِ شاعرانه و روح افزایش، حاشیه‌ای جانکاه داشت.(ادامه)
حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟ حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟
حمید فرخ نژاد از اینجا رانده و از آنجا مانده است؟(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تشکر از احساسات و عواطف خویش بار دیگر ارادت خود را به خاندان مطهر پیامبر(ص) نشان دادند به عموم پیروان اهل بیت اطمینان می‌دهم دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری و برخورد متناسب با این اقدام تفرقه‌افکنانه هستند. واکنش آیت الله نورمفیدی به اقدام تفرقه‌افکنانه امام جمعه اهل سنت آزادشهر
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تشکر از احساسات و عواطف خویش بار دیگر ارادت خود را به خاندان مطهر پیامبر(ص) نشان دادند به عموم پیروان اهل بیت اطمینان می‌دهم دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری و برخورد متناسب با این اقدام تفرقه‌افکنانه هستند.(ادامه)
واکنش کیهان به تصمیم سیدحسن خمینی برای نامزد نشدن در انتخابات
(ادامه)
تکفیری های وارداتی از سوریه، در حالی آتش جنگ در قره باغ را گرم کرده اند که اصالتا، شیعیان را رافضی و مرتد می دانند و اگر مجال پیدا کنند، قبل از هر کس، خون ملت مظلوم جمهوری آذربایجان را می ریزند. قره باغ بهانه کدام نقشه است؟(ديدگاه)
تکفیری های وارداتی از سوریه، در حالی آتش جنگ در قره باغ را گرم کرده اند که اصالتا، شیعیان را رافضی و مرتد می دانند و اگر مجال پیدا کنند، قبل از هر کس، خون ملت مظلوم جمهوری آذربایجان را می ریزند.(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)
باورهای غلط درباره کار جمعی و تعاون در ایران امروز (يادداشت)
(ادامه)
واکنش‌ها به حلالیت‌طلبی خبرنگار مازندرانی از "مینو خالقی"
«علنی ترین حق الناس بر گردن من، ظلمی بوده که در حق خانم مینو خالقی (کاندیدای منتخب اصفهان در انتخابات مجلس) روا داشتم که از همینجا از ایشان حلالیت می طلبم و امیدوارم که حلالم کنند.»(ادامه)
 
رئیس قوه قضاییه گفت: تسامح دستگاه قضایی برای حفظ فضای آرام جامعه، حدی دارد و اگر اظهارات بی مبنا علیه قوه قضاییه ادامه یابد ناچاریم طبق قانون با مرتکبان برخورد کنیم. احضار افراد از سر بیکاری نیست/ اگر بیکاری وجود دارد این شما هستید که چهار سال کشور را رها کردید و دور برجام سینه زدید(خبر)
رئیس قوه قضاییه گفت: تسامح دستگاه قضایی برای حفظ فضای آرام جامعه، حدی دارد و اگر اظهارات بی مبنا علیه قوه قضاییه ادامه یابد ناچاریم طبق قانون با مرتکبان برخورد کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: راه شناخت اصلح کدامست؟ این سؤالی است که معمولاً در آستانه انتخابات مختلف، برای بسیاری از افراد جامعه به یک دغدغه جدی تبدیل می‌شود. البته در قانون و در کلام بزرگان، از مواردی... شاخصه‌هایی برای شناسایی کسانی که نباید به آنها رأی بدهیم
شمال نیوز: راه شناخت اصلح کدامست؟ این سؤالی است که معمولاً در آستانه انتخابات مختلف، برای بسیاری از افراد جامعه به یک دغدغه جدی تبدیل می‌شود. البته در قانون و در کلام بزرگان، از مواردی...(ادامه)
واکنش نماینده ولی فقیه به شایعات در مورد انتصاب سردار غیب پرور
شمال نیوز: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی به شایعات مطرح شده درباره چرایی ریاست سردار غیب پرور بر سازمان بسیج مستضعفین و همچنین عزل و نصب های صورت گرفته توسط او واکنش نشان داد.(ادامه)
بیانیه رسمی درباره حکم «احمد منتظری»
دادسرای ویژه روحانیت قم در بیانیه‌ای تأکید کرد اقدام علیه امنیت ملی کشور و تلاش برای تطهیر و مظلوم جلوه دادن منافقین در زمانی که سرکردگان جلّاد آنان در حال طراحی نقشه‌های شوم برای اهداف پلید خود علیه کشور هستند ازسوی هرشخص و جریانی قابل اغماض نیست. (ادامه)
مهدی فضائلی آیا ما مثل حسین بن علی (ع) هستیم؟(ديدگاه)
مهدی فضائلی(ادامه)
رسایی: روحانی شانسی برای انتخابات آینده ندارد
نماینده مجلس نهم با بیان اینکه روحانی شانسی برای انتخابات آینده ندارد، گفت: جناح طرفدار دولت، با کنار رفتن روحانی ، فرد دیگری را برای انتخابات معرفی می کنند، زیرا اگر خودشان بخواهند روحانی را کنار بگذارند به معنای شکست برای آنها است. (ادامه)
تذکر وزارت اطلاعات به کیهان و پاسخ کیهان به وزارت
در پی انتشار خبری در ستون اخبار ویژه کیهان شنبه، روابط عمومی وزارت اطلاعات توضیحی برای این روزنامه ارسال کرد. (ادامه)
حمله رسالت به هاشمی و پاسخ برادر آیت‌الله
روزنامه رسالت در سرمقاله خود به قلم محمدکاظم انبارلویی، ضمن انتقاد شدید از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، هشدار داده است که وی سرنوشتی مانند آیت‌الله منتظری داشته باشد. محمد هاشمی، برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نیز به این سرمقاله پاسخ کوتاهی داده است. (ادامه)
شمال نیوز: بنده خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج فارس درصددند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند/ آنها بدانند اگر شیطنتی صورت گیرد واکنش ایران بسیار سخت خواهد بود‌. اجازه بازجویی از دانشمندان و بازرسی از مراکز نظامی را نخواهیم داد(خبر)
شمال نیوز: بنده خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج فارس درصددند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند/ آنها بدانند اگر شیطنتی صورت گیرد واکنش ایران بسیار سخت خواهد بود‌.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضاییه نقطه آغاز حرکت منسجم و پيشگيرانه عليه فساد را دستگاههای اجرایی کشور دانست و گفت: قوه قضاییه از عزم و اراده دولت در مقابله با فساد و برخورد با بسترها و منشأ فسادهای اقتصادی حمایت می کند و خواهان افزایش نظارت­های دولت در پیشگیری از وقوع جرایم اقتصادی است. دولت بحث مبارزه با فساد را به طور جدی در دستور کار قرار دهد(خبر)
شمال نیوز: رئیس قوه قضاییه نقطه آغاز حرکت منسجم و پيشگيرانه عليه فساد را دستگاههای اجرایی کشور دانست و گفت: قوه قضاییه از عزم و اراده دولت در مقابله با فساد و برخورد با بسترها و منشأ فسادهای اقتصادی حمایت می کند و خواهان افزایش نظارت­های دولت در پیشگیری از وقوع جرایم اقتصادی است.(ادامه)
شمال نیوز: صبح دیروز جلسه علنی طرح سوال از شهردار مرکز استان در شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورای شهر  تشکیل شد. دستور جلسه  امروز پاسخگویی شهردار به ۵ سوال مطرح شده توسط ۱۲ عضو شورا بود.



11 عضو شورا از پاسخ هاي شهردار قانع نشدند
شمال نیوز: صبح دیروز جلسه علنی طرح سوال از شهردار مرکز استان در شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تشکیل شد. دستور جلسه امروز پاسخگویی شهردار به ۵ سوال مطرح شده توسط ۱۲ عضو شورا بود. (ادامه)
نامه تند زیباکلام به جواد لاریجانی
(ادامه)
نامه شدید اللحن زیباکلام به جواد لاریجانی
(ادامه)
آيت‌الله جنتي: آرزوي امام جنگ مستقيم با آمريكا بود
(ادامه)
دفاع شریعتمداری از مواضع هسته ای کیهان
(ادامه)
شمال نيوز: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد. بر حمایت از تیم مذاکره کننده اصرار دارم/ در جزئیات مذاکرات مداخله نمی‌کنم/حتي يک قدم از حقوق ملت عقب نشيني نشود(خبر)
شمال نيوز: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
صادقعلی رنجبر طاهایی،استاندار قابل احترام حتی از نگاه منتقدان(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
سخنرانی امام، 15 خرداد و همه حواشی اش
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.